Рідна мова — найприоритетніший напрямок у вихованні духовного світу, любові та патріотичних почуттів до Батьківщини у дитини.

Без перебільшення зазначимо: викладачі віддані до останнього цій благородній справі — є героями. Зразком і прикладом для багатьох із нас є вчителі присутні, серед нас. Все, чого торкається чи то поглядом, чи то словом, чи то ділом – ця людина набуває незворотного, позитивного сенсу напряму пов’язаного з її професійною і людською діяльністю.

Незалежно від того, якою мовою буде спілкуватися опонент, він завжди зможе порозумітися та підтримати діалог на будь-якій мові, відомій людям, що вказує на обізнаність і толерантність такого вчителя.

Також буде несправедливо оминути й такі якості сучасного вчителя, як викладача щодо точних наук, а саме: математична грамотність та уміння застосовувати числові та геометричні методи для вирішення прикладних завдань. Особливо хочеться відмітити вміння щодо заохочення дітей у вивчені складних математичних моделей в широкому спектрі такої непростої науки.

Не шкодуючи сил та власного часу – ця людина веде учнів оберігами нашої матінки природи, знайомлячи нас з навколишнім середовищем: це і ріки, і поля, і ліси, сквери та парки і урбанізм житлових кварталів. Все це — сукупність оточуючих нас речей різних за своїм типовим характером, та станом походження, всі вони стають доступні для багатьох по своїй суті та природному походженню лише завдяки таким сучасним вчителям.

Прощавай, дерев’яна рахівничка! Без перебільшення потрібно сказати – це має бути лозунгом усіх, без виключень, поважаючих себе людей, які живуть у вік інноваційно-цифрових технологій, які використовуються в усіх державах з найрозвиненішою економікою. Такі технології застосовують будь-де: головним чином – це освітня програма проектування, військові розрахунки, банківські справи тощо. Нарешті в наше життя також пришли інформаційно-цифрові технології. Ми дуже радіємо з того, що і в нашій освітній системі з’явилися компетентні фахівці цієї галузі

Автор: Катерина Журбенко

ПОДЕЛИТЬСЯ:
Оценить эту статью:
  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
КОММЕНТАРИЕВ НЕТ

ОСТАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ

Войти с помощью: 

Авторизация

Войти с помощью: 

Регистрация

A password is not entered
Войти с помощью: 

Generation password